UiTM di Hatikuuu. ~


Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam UiTM di Hatiku. 
*Salam yang abang kakak PM akan sebut time sebelum taklimat bermula*



Antara yang sempat disnap :


Fakulti Sains Komputer&Matematik


Bangunan Dato' Klana Petra


Kolej Puteri Mayang Selida


Pusat Kegiatan pelajar To' Puan Sungei Ujong
*Actually, ney kampus baru, tu y cantik gojes bebenor*
---------------------------------------------------------------------------------




My new life, new friend, new family, new study's way, new place, new experience and moreee was begin.
Starting on 1 june, I were being The MahaSiswi of UiTM Cawangan Negeri Sembilan Kampus Seremban 3.





Masa g daftar aritu, Ayah, Abg Azri, Mek ngan Naqib je y ikut. *Semalam pung dorang datang lg* Perjalanann taklah lama mana. dalam area 1 jam something. Aku dapat bilik di Kolej Puteri Mayang Selida Aras 5 Nombor 4.
Banyak jugak barang y diangkut kesana. Takpe, lif kan adaaa. 





So far, kolej dia the best ! Loker besar, ada meja studi, kat meja studi ada kampu khas, ada 2 plug, meja studi sebelah katil, toilet & shower room asing-2 dan ada dalam bilik, bilik luas, ada 4 orang je, kipas 2, ada macam ala-2 balkoni gituu. Semuanya best. 





Petang tu jugak, sesi MDS dah mulaa. Banyak sangad pengalaman time MDS arituu.
Yang penting, abang kakak MDS semua baik-2, c0ol-2, awesomeee !
Dorang adalah dalam 37 orang macamtuu. 





Masa kat sini, aku jumpa pelbagai orang dengan pelbagai ragam. 
Orang y muka dia cam familiar, cam penah jumpa pung adaaa.
Pastu kat sini, aku macam tak hairan sangad lahh tak dapat duduk ngn member. Tak kisah duduk sorang pung. Aku dok tegur tanya-2 jelah kat sesiapa y duduk dekat ngn aku.





Memperkenalkan, rakan-2 bilik yang dikasihi. Syaz, Erna & Syida. Syaz from Rantau Panjang, Erna from Morib & Syida from Senawang. *Dorang bertiga budak Aktuari* Aku harap, aku oke-2 je dengan classmate aku nanti. Aku tak kenal pung lagi dorang. Aku kelas 1L. 


Sebelum perasmian MDS. Berbaju putih, bertudung UiTM
Syaz - Erna - Syida - Akuuu


Erna - Syaz - Syida

Lastly, doakan aku berjaya dalam apa jua bidang y aku ceburi. Doakan segala urusan aku dipermudahkan. Dean List? Sudah tentu aku mahu. Doakan aku happy di sini ! Pedulikan apa y orang nak kata. *Ramai y cakap DPA susah* Cuba dulu, baru tahuu. 





Salam UiTM di Hatiku, ><
KakJemahHot@BellaNazry


Comments

Popular posts from this blog

Semester 1 MC247.

Steamboat Wadi ar Raudhah